Saturday, March 9, 2013

Party outfit

EN: As you all know, the 8th of March is the international woman's day. That's why, some friends and I went to a restaurant to celebrate, by ourselves. I chose a very feminine outfit and we had a great time! I don't understand why we don't do that more often, going out, dancing! We don't need men to party, right?

RO: Dupa cum stiti, 8 Martie este ziua internationala a femeii. De aceea, eu si cateva prietene am iesit sa sarbatorim la un restaurant, unde am dansat si ne-am simtit foarte bine. Nu inteleg de ce nu facem asta mai des. Ca doar nu avem nevoie de barbati pentru a ne distra! Mie chiar imi prinde bine cate o iesire intre fete, cu o singura exceptie: n-am putut sa beau si eu un cocktail sau un pahar de sampanie pentru ca a trebuit sa conduc. Dar nu-i nimic!

Am ales o tinuta feminina, in care m-am simtit foarte bine. Imi pare rau ca nu am mai multe poze, am avut alte activitati! :)



3 comments:

Mihaela Pojogu said...

de dantuit si mie mi-e dor, foarte frumos ca te-ai simtit bine.
imi plac dresurile si haina!

Anaivilo said...

Imi plaaaace haina tare mult! :D

ZADIN said...

Subscriu... haina arată incredibil. Văd potenţial imens...

www.zadinblog.com