Sunday, July 7, 2013

Seaside nostalgia

EN: I just came back from my vacation and I'm not very happy about it. Tomorrow I have to go to work, I have a lot of things to do and I don't feel rested enough. I leave you with a few pictures we took this last week. 

RO: Tocmai ce m-am intors de la mare si nu sunt prea incantata de idee. Maine trebuie sa ma intorc la serviciu, am o multime de lucruri de facut/recuperat si nu ma simt suficient de odihnita. La mare am avut vreme destul de neplacuta, vant, ploaie, vijelie si n-am putut profita asa cum mi-as fi dorit.









5 comments:

ilda76 said...

Bine ai revenit, Georgiana!
Referitor la serviciu, e fireasca apatia de start post concediu; cum se spune, va veni pofta mancand, trebuie sa reintri in ritm!

Imi pare rau sa aud ca vremea, la mare, a fost capricioasa! Banuiesc ca ati prins si cate-un strop de soare, pielea ta arata sunkissed!:)

Imi place combinatia cromatica a primei tinute, nu m-as fi gandit la ea si constat ca arata foarte bine!

Cat de tare se lupta Elena cretulina cu acea acadea!:))

Pupici!
Duminica frumoasa iti doresc!
Ilda
Lavender Thoughts

Mihaela Pojogu said...

Vremea se pare ca a fost capricioasa mai in toata tara, ai un bronz frumos, imi place si ma bine dispune vederea fustei tale de fiecare data, din ultima tinuta.

Iti doresc o saptmana usoara! pupici

ZADIN said...

Mă bucur nespus să aud că ai avut șansa să te relaxezi la mare împreună cu familia, știu ce înseamnă și cu siguranță nu poate fi decât de bine.

E greu să revii la serviciu, dar ce să-i faci, nu putem avea vise dacă nu avem cu ce să le finanțăm.

Bine ai revenit!

stf27 said...

imi place la nebunie culorile pe care le-ai folosit la prima tinuta! foarte vesel....cool

Unknown said...

foarte frumoasa tinuta, iar micuta e o papusa !
te pup