Monday, September 16, 2013

Dieta

Hello, hello! Ce mai faceti? Sper ca ati inceput saptamana in forta! Noi am avut azi prima zi de gradinita, dar a trecut fara probleme! Cu aceasta ocazie le urez mult noroc tuturor elevilor!

Vroiam sa va mai povestesc cate ceva despre dieta mea. Saptamana trecuta am avut o mica problema medicala (o indigesti, criza de fiere, nu stiu sigur ce-a fost) si am intrerupt cateva zile, dar am avut grija ce mananc si chiar am mai slabit putin, ajungand in momentul de fata la 3 kg pierdute. Eu sunt foarte multumita, de accea am ales sa continui pana voi reusi sa ajung la greutatea dorita. Asta inseamna inca 10 kg de dat jos. Asa ca le multumesc anticipat fetelor de la Glamfit ca au rabdare cu mine si ma sfatuiesc dpdv al nutritiei.

Acum va las cu doua poze de azi dimineata si va urez o saptamana frumoasa!





7 comments:

Unknown said...

o papusica !!! bafta cu dieta in continuare!!!
pupici

Unknown said...

Ooo,ce frumoase sunteti!:) Bafta cu gradinita!:)
Te pup

Maria said...

Ce dragute sunteti! Multa bafta in continuare!

Mihaela Pojogu said...

Multa sanatate, Georgiana, in primul rand si totul sa decurga ok.

coco said...

si voua, frumoaselor :)

Paola Lauretano said...

A wonderful mother and daugther!!!!
A lot of kisses for you!!!

Anonymous said...

I follow you bloglovin, now it is your turn!(: