Friday, September 20, 2013

I love shopping, any kind of shopping

EN: Hello, my dears! This week, we did a little bit of house work and we went shopping for house things: a mirror for the bathroom, a lamp etc. I realized that I love to shop and not just shoes and clothes, anything and everything!

RO: Buna, dragelor! In aceasta saptamana am facut ceva schimbari prin casa si am fost la cumparaturi in Hornbach. Am cumparat o oglinda pentru baie, o lampa de exterior si alte lucruri si am realizat cat de mult imi place sa fac shopping (indiferent ce cumpar).





7 comments:

Mihaela Pojogu said...

Yeah, we all love shopping! eu am cumparat un tapet care abia la anul va ajunge pe perete, sper. :D

Imi plac balerinii tai foarte mult!

Unknown said...

Eu te inteleg perfect fiindca pana si cumparaturile pentru dieta le fac cu plac:) Cu conditia sa am timp:))

ZADIN said...

Fac cumpărături pentru că trebuie, dar ca să fiu sinceră nu găsesc o pasiune în asta.

Unde a dispărut bretonul?

Corporatista said...

Lucia, e greu cu bretonul pentru ca am parul ondulat natural. Trebuie sa am timp, chef sau drum la salon pentru a-l intretine. Dar o sa revina in curand, promit! Te pup!

Paola Lauretano said...

I love shopping and I love your skirt too!!!!
Kisses doll!

Oliva uns said...

Nice happy pictures :)
Come and see me too on:

www.olivains.com

Anna said...

Spor la cumparaturi! :)
Si eu fac cateva schimbari prin casa and I love it! <3